hangar.jpg

Huur Den Hangar!


Wil je graag een expo, een repetitie, een theatervoorstelling of een vergadering voor veel volk organiseren? Dan is Den Hangar de ideale ruimte voor jou. In 3 simpele stappen huur jij deze zaal. 

Stap 1: Check jouw huurprijs 

Voor de huurprijs werken we met verschillende categorieën. 

Ben je onder de 30 en woon je in Mechelen? Hoera! Dan mag je jezelf nog tot de Mechelse jeugd rekenen en geven wij jou graag een duwtje in de rug. Dertigplussers niet getreurd, ook jullie zijn nog steeds welkom in Den Hangar. 

 

categorie

Prijs/dag

Waarborg

A

Organisator van een sociaal culturele activiteit voor en/of door Mechelse jongeren en het jeugdwerk; een openbaar event

25 euro

150

B

Stadsdiensten

Gratis

Gratis 

C

Anderen en alle niet publiek toegankelijke evenementen of activiteiten

100

150

Stap 2: Agenda-check.

Zijn jouw gewenste dagen nog vrij in onze kalender? Check hieronder de beschikbare data.

Stap 3: Vraag het aan.

Overtuigd dat Den Hangar de ideale ruimte is voor jouw event? Dan ben je nog 1 stap verwijderd van de toegang tot deze zaal.

Vul HIER je aanvraagformulier in. Nadien nemen wij zo snel mogelijk contact op met jou.  Opgelet, pas na onze bevestiging van de huuraanvraag wordt jouw datum in optie gezet en wordt het contract aangemaakt.

Heb je nog vragen? 

Dat kan!
Wij proberen hieronder al een antwoord te geven op de meest gestelde vragen.

Welke verzekering moet je zelf voorzien? 

Je bent als huurder verplicht om een burgerlijke aansprakelijkheid te voorzien, die dekt de schade die de huurder of medewerkers aan derden aanrichten.

Wat met eten en drank tijdens jouw event? 

Voor drank geldt er een verplichte afname via de stad.  Wil je dus (niet-) alcoholische dranken aanbieden, dan vraag je die vooraf aan bij onze zaalwachter. We factureren nadien alleen wat je geconsumeerd hebt.  

Eten aanbieden in Den Hangar mag, het zelf bereiden is niet toegestaan. Buiten is er ruimte voor foodtrucks en daarnaast zijn wij grote fan van het voedsel van Klimkaffee die openstaan voor samenwerkingen. Hun croques en soep zijn overheerlijk ;-)  

Wie kuist de zaal? 

Na de verhuur laat jijzelf de zaal, de wc’s en de inkomhal in zijn oorspronkelijke toestand achter. Vuilnis laat je achter in de vuilzakken die daarvoor voorzien zijn en centreer je op 1 plaats. Kuismateriaal is voorzien dus schuren en schrobben mag geen probleem zijn.  Als de zaal nog te vuil is na jouw activiteit, rekenen we een extra kost aan van 100 euro.

Nog prangende vragen? 

Dan kan het huurreglement of de infofiche een antwoord bieden.